Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

18.05.2009 22:25 Din troppe transport er ankommet i Bissau men vender tilbage fordi de ville tabe et søslag mod den lokale flåde.

2 deltagere

Go down

18.05.2009 22:25 Din troppe transport er ankommet i Bissau men vender tilbage fordi de ville tabe et søslag mod den lokale flåde. Empty 18.05.2009 22:25 Din troppe transport er ankommet i Bissau men vender tilbage fordi de ville tabe et søslag mod den lokale flåde.

Indlæg  hardbern Man Maj 18 2009, 23:39

Vi Vandt netop som jeg ankom, og så fik jeg denne besked..
Er det fordi byen blev besat eller hvordan?

hardbern
T-U`er
T-U`er

Mand Antal indlæg : 111
Registration date : 15/09/08

Tilbage til toppen Go down

18.05.2009 22:25 Din troppe transport er ankommet i Bissau men vender tilbage fordi de ville tabe et søslag mod den lokale flåde. Empty Sv: 18.05.2009 22:25 Din troppe transport er ankommet i Bissau men vender tilbage fordi de ville tabe et søslag mod den lokale flåde.

Indlæg  Luther Man Maj 18 2009, 23:42

No idea, men min flåde som blokerede er væk.... Shocked

De er formentlig ved at reorganisere sig et eller andet sted, og så dukker de op igen senere i nat.
Det er noget skidt, for nu fik vi ingen ressourcer med hjem, men kun en fin sejr
cheers

/luther

Luther
T-U`er
T-U`er

Mand Antal indlæg : 83
Age : 49
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 10/03/09

Tilbage til toppen Go down

18.05.2009 22:25 Din troppe transport er ankommet i Bissau men vender tilbage fordi de ville tabe et søslag mod den lokale flåde. Empty Sv: 18.05.2009 22:25 Din troppe transport er ankommet i Bissau men vender tilbage fordi de ville tabe et søslag mod den lokale flåde.

Indlæg  Gæst Tirs Maj 19 2009, 07:31

havde samme problem i nat først vandt min flåde og hæren skulle komme 15 min derefter men nej
Din troppe transport er ankommet i Fies by men vender tilbage fordi de ville tabe et søslag mod den lokale flåde.

selv om jeg vandt søslaget om nu er de på vej hjem igen med tom last 100 skibe WTF. sker der lige

men hvis der er nogle i nærheden af 81:87 så er der frit slag ingen hær i byen og jeg har havnen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

18.05.2009 22:25 Din troppe transport er ankommet i Bissau men vender tilbage fordi de ville tabe et søslag mod den lokale flåde. Empty Sv: 18.05.2009 22:25 Din troppe transport er ankommet i Bissau men vender tilbage fordi de ville tabe et søslag mod den lokale flåde.

Indlæg  Luther Tirs Maj 19 2009, 09:23

Har kigget nærmere på, hvad som skete med min flåde som var havneblokade ved kampen i Bissau.
Da slaget var vundet, indgik den tilsyneladende i Lazerboy94's besættelse af byen, og derfor var der ikke en decideret blokade af havnen og vores tropper blev sendt hjem. Efterfølgende kunne jeg så gå ind kalde dem hjem.

Dette kunne indikere, at vi skal være varsomme med at besætte en by under det første store slag, hvor der er flere med.

Ydermere har besættelse den ulempe, at andre ikke kan tryne de tilbageværende tropper, så derfor kan det være en fordel at vente med at besætte til byen er tømt for fjendtlige tropper.

Hvis nogen har andre erfaringer med besættelse, så giv endelig lyd. Vi skal helst have fat i alle fordelene.

Luther
T-U`er
T-U`er

Mand Antal indlæg : 83
Age : 49
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 10/03/09

Tilbage til toppen Go down

18.05.2009 22:25 Din troppe transport er ankommet i Bissau men vender tilbage fordi de ville tabe et søslag mod den lokale flåde. Empty Sv: 18.05.2009 22:25 Din troppe transport er ankommet i Bissau men vender tilbage fordi de ville tabe et søslag mod den lokale flåde.

Indlæg  Gæst Tirs Maj 19 2009, 09:43

Sørg for at raide byen inden i besætter den og gør det helst over land...
Når i besætter en by over land vil dan besatte by´s flåde også blive låst fast til byen er befriet men man kan godt sende resurser ud af byen samtidig med den er besat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

18.05.2009 22:25 Din troppe transport er ankommet i Bissau men vender tilbage fordi de ville tabe et søslag mod den lokale flåde. Empty Sv: 18.05.2009 22:25 Din troppe transport er ankommet i Bissau men vender tilbage fordi de ville tabe et søslag mod den lokale flåde.

Indlæg  Gæst Tirs Maj 19 2009, 12:05

wuks skrev:Sørg for at raide byen inden i besætter den og gør det helst over land...
Når i besætter en by over land vil dan besatte by´s flåde også blive låst fast til byen er befriet men man kan godt sende resurser ud af byen samtidig med den er besat.
jeg kan også tilføje at hvis i har besat en by og raider en anden spiller derfra så bliver resurserne sendt hjem til den by, jeres tropper kom fra da de besatte byen.
Og hvis i raider på denne måde er det heller ik nødvendigt at nedkæmpe flåden i byen eller blokerer havnen, jeres handelsskibe skal nok komme ind og ud alligevel med byttet. SmileSmileSmile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

18.05.2009 22:25 Din troppe transport er ankommet i Bissau men vender tilbage fordi de ville tabe et søslag mod den lokale flåde. Empty Sv: 18.05.2009 22:25 Din troppe transport er ankommet i Bissau men vender tilbage fordi de ville tabe et søslag mod den lokale flåde.

Indlæg  Gæst Tirs Maj 19 2009, 16:36

når man har besat en by kan man så transportere vare fra med by man har besat, hjem til en anden by ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

18.05.2009 22:25 Din troppe transport er ankommet i Bissau men vender tilbage fordi de ville tabe et søslag mod den lokale flåde. Empty Sv: 18.05.2009 22:25 Din troppe transport er ankommet i Bissau men vender tilbage fordi de ville tabe et søslag mod den lokale flåde.

Indlæg  Gæst Tirs Maj 19 2009, 17:23

djarmo skrev:når man har besat en by kan man så transportere vare fra med by man har besat, hjem til en anden by ?

De bliver automatisk sendt hjem til den by du sendte dine tropper fra for at besætte.

altså by din hjemby=nr1
byen du besætter= nr 2
byen du angriber= nr 3

Tropperne sendes fra by 1 til by 2 og så angriber du by nr3.
Når slaget er vundet i by nr 3 så ryger dine handelsskibe automatisk til by nr 1 og tropperne går tilbage til by nr 2.

Denne taktik er smart hvis du laver et angreb på en der ligger på samme ø som den by du har besat, fordi du så ikke skal tænke på hans flåde skal bekæmpes.

OBS. OBS.

I skal lige være opmærksomme på at den by i besætter´s aktion points også gælder for jer når i skal angribe fra den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

18.05.2009 22:25 Din troppe transport er ankommet i Bissau men vender tilbage fordi de ville tabe et søslag mod den lokale flåde. Empty Sv: 18.05.2009 22:25 Din troppe transport er ankommet i Bissau men vender tilbage fordi de ville tabe et søslag mod den lokale flåde.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum