Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Er tæt på at gå konkurs, kan jeg "låne" penge af nogen?

Go down

Er tæt på at gå konkurs, kan jeg "låne" penge af nogen? Empty Er tæt på at gå konkurs, kan jeg "låne" penge af nogen?

Indlæg  Gæst Ons Maj 20 2009, 20:26

Hej TU(W)s

Min hær er på vej hjem fra togt, ikke til min angrebs-by der ligger tæt på, men helt hjem til mine hovedbyer. Det er en tur på 5½ time og koster ca. 16.000,- i timen. Jeg har imidlertid kun 63.000,- på kontoen og så går jeg konkurs inden de når hjem.

Kan jeg "låne" penge af en eller anden der bor tæt på mig?

Jeg har sat 400 krystal til salg for 99,- i min by TrælsGedeOst på Quorios[70:63] Så kan jeg lige holde finanserne på plussiden.
Hvis du bor tæt på mig, så kan du forhåbenligt nå at hente varerne indenfor et par timer..

På forhånd tak for hjælpen

/GrosenFriis, T-U-W

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er tæt på at gå konkurs, kan jeg "låne" penge af nogen? Empty Sæt varer til salg på angrebsøen

Indlæg  Miss Vandel Ons Maj 20 2009, 20:33

Hej,
Der er meget langt til jeres øer. Hvis du sætter varer til salg fra 78:77, hvor jeg mener du har en by, kan jeg/vi købe af dig. Det samme har jeg bedt Champ-Ghosto om, efter Warlord bad os hjælpe med at købe hans varer.

vh Miss Vandel

Miss Vandel
T-U`er
T-U`er

Kvinde Antal indlæg : 44
Age : 53
Geografisk sted : Nordsjælland
Humor : Dårligere end jeg selv tror
Registration date : 22/02/09

Tilbage til toppen Go down

Er tæt på at gå konkurs, kan jeg "låne" penge af nogen? Empty Sv: Er tæt på at gå konkurs, kan jeg "låne" penge af nogen?

Indlæg  Gæst Ons Maj 20 2009, 22:27

ja det vil være en god ide fremover at gøre det men jeg har købt dine varer nu fra den anden by. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er tæt på at gå konkurs, kan jeg "låne" penge af nogen? Empty Tusind tak for hjælpen

Indlæg  Gæst Tors Maj 21 2009, 00:07

Tak for ønsket om at hjælpe og hjælpen.

Når min hær når hjem har jeg ca. 10.000 guldstykker på kontoen :-)

/Grosen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er tæt på at gå konkurs, kan jeg "låne" penge af nogen? Empty Sv: Er tæt på at gå konkurs, kan jeg "låne" penge af nogen?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum