Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Forsvar af angrebs øen

4 deltagere

Go down

Forsvar af angrebs øen Empty Forsvar af angrebs øen

Indlæg  Gæst Man Maj 25 2009, 20:22

Kamp ved Polis (25.05.2009 19:19:00)
Thestar fra Bissau
Kanutski fra City3
SKB fra Petoria
---------------------------------vs Skinfaxi fra Polis
--------------------------------Miss Vandel fra Polis
------------------------------Luther fra Polis
--------------------------------hephey fra Polis
---------------------------------------Miss Piggy fra Polis
------------------------------------querta fra Polis
--------------------------------cosmo98 fra Polis
----------------------------------------Zeus fra Polis

Angrebs styrke: 34,650 ----------------------- Angrebs styrke: (23,065) 201,016
Forsvars styrke: 15,568 --------------------------Forsvars styrke: (32,673) 201,443
Udholdenhed: 1,028 ----------------------------- Udholdenhed: (5,047) 29,937
- ---------------------------------------------------Bymur: 10%
Kampen slut
Vinder: cosmo98, hephey, Zeus, Skinfaxi, Miss Vandel, dennis33, Luther, Miss Piggy, querta
Tropper tilbage (-Tabt)
Falanks 164 (-228) ---------------------------------------- Falanks 757 (-461) 2351 (-750)
Bueskytte 5 (-38) ---------------------------------------Bueskytte 0 (-0) 55 (-31)
Musketer 58 (-122--------------------------------- Musketer 82 (-73) 257 (-173)
Gyrokopter 0 (-11) -------------------------------------- Gyrokopter 0 (-0) 90 (-80)
Damp-kæmpe 1 (-37) -----------------------------------Damp-kæmpe 15 (-34) 744 (-139)
Bombardier 74 (-490) ------------------------------------ Bombardier 25 (-36) 158 (-78)
Rambuk 12 (-38) ----------------------------------------- Rambuk 3 (-2) 33 (-10)
Katapult 8 (-28) ------------------------------------ Katapult 9 (-11) 30 (-15)
Læge 11 (-12) ----------------------------------------- Læge 6 (-7) 46 (-19)
Kok 3 (-7) ---------------------------------------------- Kok 27 (-15) 141 (-29)
------------------------------------------------Stenslynger 68 (-38) 904 (-215)
Sværdkriger 34 (-236) ---------------------------- Sværdkriger 51 (-101) 625 (-366)
------------------------------------------------------Morter 0 (-0) 53 (-6)

kostet en del.. men det blev forsat besat.. .

Hephey

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forsvar af angrebs øen Empty Sv: Forsvar af angrebs øen

Indlæg  LazerBoy94 Man Maj 25 2009, 20:34

det har da også været dyrt på deres side! 490 bombardier = 313600 svovl og 156800 træ! SKB var før den med flest GP i TGO med ca. 13000 (ret mig hvis jeg tager fejl), han er nu nede på 4100! Twisted Evil

LazerBoy94
T-U`er
T-U`er

Mand Antal indlæg : 394
Age : 30
Geografisk sted : Sydsjælland, Næstved
Job/hobbies : Musik, spiller klaver og trompet. Live-rollespil :D
Humor : Fin og velfungerende :D
Registration date : 13/09/08

Tilbage til toppen Go down

Forsvar af angrebs øen Empty Sv: Forsvar af angrebs øen

Indlæg  dusomser Man Maj 25 2009, 22:05

jeg har en lille bekymring

det er fordi hvis dennis er klog så låser hen halvdelen af T-U hær/flåder inde på sin by polis[77:77] ved at bruge alle aktions pointene
så jeg synes vi skal fjerne noget af flåden og enhederne (selfølgelig ikke nok til at han kan gøre oprør) vi skal huske på at der kun er 3 aktions point hvis vi skal lave et fælles angreb på et tidspunkt
dusomser
dusomser
T-U`er
T-U`er

Mand Antal indlæg : 340
Geografisk sted : nordjylland
Humor : dårlig
Registration date : 13/09/08

Tilbage til toppen Go down

Forsvar af angrebs øen Empty Sv: Forsvar af angrebs øen

Indlæg  Gæst Man Maj 25 2009, 22:12

dusomser skrev:jeg har en lille bekymring

det er fordi hvis dennis er klog så låser hen halvdelen af T-U hær/flåder inde på sin by polis[77:77] ved at bruge alle aktions pointene
så jeg synes vi skal fjerne noget af flåden og enhederne (selfølgelig ikke nok til at han kan gøre oprør) vi skal huske på at der kun er 3 aktions point hvis vi skal lave et fælles angreb på et tidspunkt

Dette er self rigtig... dog kan vi stadig hjemkalde flåden selv om han bruger alle aktionpoint... ret mig hvis jeg er forkert på den..

tro det samme gælder ens hær..

Hephey

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forsvar af angrebs øen Empty Sv: Forsvar af angrebs øen

Indlæg  dusomser Man Maj 25 2009, 22:14

hephey skrev:
dusomser skrev:jeg har en lille bekymring

det er fordi hvis dennis er klog så låser hen halvdelen af T-U hær/flåder inde på sin by polis[77:77] ved at bruge alle aktions pointene
så jeg synes vi skal fjerne noget af flåden og enhederne (selfølgelig ikke nok til at han kan gøre oprør) vi skal huske på at der kun er 3 aktions point hvis vi skal lave et fælles angreb på et tidspunkt

Dette er self rigtig... dog kan vi stadig hjemkalde flåden selv om han bruger alle aktionpoint... ret mig hvis jeg er forkert på den..

tro det samme gælder ens hær..

Hephey
hvis det er sådan, så er der jo ikke noget problem. men jeg ved det ikke, er der nogen som ved det?
dusomser
dusomser
T-U`er
T-U`er

Mand Antal indlæg : 340
Geografisk sted : nordjylland
Humor : dårlig
Registration date : 13/09/08

Tilbage til toppen Go down

Forsvar af angrebs øen Empty Sv: Forsvar af angrebs øen

Indlæg  Gæst Man Maj 25 2009, 22:17

man kan altid hjem kalde ens hær/flåde det kunne jeg da sidst jeg prøvede det ( igår ) Suspect

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forsvar af angrebs øen Empty Sv: Forsvar af angrebs øen

Indlæg  Gæst Man Maj 25 2009, 22:34

djarmo skrev:man kan altid hjem kalde ens hær/flåde det kunne jeg da sidst jeg prøvede det ( igår ) Suspect


jeps.. har lige brugt det sidste aktionpoint ved dennis, og så prøve at kalde min flåde hjem.. dette virket fint...

Hephey

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forsvar af angrebs øen Empty Sv: Forsvar af angrebs øen

Indlæg  dusomser Man Maj 25 2009, 22:35

det lyder godt, så er der ikke så meget at bekymre sig om
dusomser
dusomser
T-U`er
T-U`er

Mand Antal indlæg : 340
Geografisk sted : nordjylland
Humor : dårlig
Registration date : 13/09/08

Tilbage til toppen Go down

Forsvar af angrebs øen Empty Sv: Forsvar af angrebs øen

Indlæg  Gæst Man Maj 25 2009, 22:45

Sad og tænkte lidt frem og tilbage... fordele og ulemper ved at have besat dennis by på 77:77...

Det er meget kostbart at blive ved med at have udstationeret, dog er vi sikker på ikk at kunne falde i et baghold.. .

problemet med at besætte er bare at han stadig kan få sine skibe ind og ud.. så måske er det bedre at blive ved med at plynre ham, og så opretholde en flåde BLOKADE 24/7, på denne måde kan han ikk flytte troppe til hans by, andre kan ikke komme ind af bagdøren til vores by.. plus det er biliiger at ligge med flåden, end at have hele ens hær til at ligge i byen.. og når vi plynre ham, kan vi også udslette hans hær, da han ikk kan lave oprør eller noget som helst andet..

blot en tanke.. smid en post hvad i mener om det..
kræver lidt planlægning at få hans havn blokeret, da vi først skal have "befriet" ham fra vores besættelse..

Hephey

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forsvar af angrebs øen Empty Sv: Forsvar af angrebs øen

Indlæg  Luther Man Maj 25 2009, 22:58

Du har ret. Denne besættelse er rigtig dyr. (pt. -14.000 i timen for mig selv)

M.h.t. befrielsen burde det komme af sig selv, da Amon-ra har 450 skibe i byen, som han/hun sikkert gerne vil have hjem, da de også er dyre.

Vi skal bare være sikker på at vi alle kommer væk nogenlunde på en gang, således man ikke kommer i kamp med Amon-ra alene.

Efter befrielsen kommer opgaven med koordineringen af blokaden..
Kan flere blokere på en gang?

Luther
T-U`er
T-U`er

Mand Antal indlæg : 83
Age : 49
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 10/03/09

Tilbage til toppen Go down

Forsvar af angrebs øen Empty Sv: Forsvar af angrebs øen

Indlæg  Gæst Tirs Maj 26 2009, 07:04

Planen for "befrielsen" af dennis by på 77:77 og efterfølgende blokade...

21:00 trækker alle tropper og skibe hjem... Hvis man ikk kan gøre det på dette tidspunkt må man trække sig lidt før.

21:10 Champ-Ghosto, Wanda eller GrosenFriis får ind og befrie havnen med et enkel bueskibe, befrier byen med 10 stenslynger eller ligne..

21:30 Havnen blokeres 24/7, dette skal lige koordineres så vi fordeler det, men stadig opretholder en stor blokade..

21:40 Hans by bliver plynret op til flere gange, for at sætte de sidste soldater han har i byen ud af verden, samt for at tage de få resuser han måtte have tilbage...

Det er ikk sikkeret denne plan skal udføres i dag onsdag, da det kun er et udkast...

Asker er igen en god lige pipfulg og fortæller os, at hvis de havde koordineret det bedre var der kommet flere troppe ind i dennis by og vi havde haft større problemer... så tro deres plan er lidt at bruge dennis by til at udstationer i og så tage en runde på hele øen hvor de smadre os, en for en...

Hephey

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forsvar af angrebs øen Empty Sv: Forsvar af angrebs øen

Indlæg  Luther Tirs Maj 26 2009, 09:24

Vi skal ligeledes være opmærksom på deres byer på de nærmeste øer, Pretoria & Alfheim på 78:78.

SKB havde gemt sin hær her inden angrebet og i går fandt jeg Clavicula's hær i Pretoria.

De er uden tvivl også ved at lære de nye muligheder med at udkommandere.

Luther
T-U`er
T-U`er

Mand Antal indlæg : 83
Age : 49
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 10/03/09

Tilbage til toppen Go down

Forsvar af angrebs øen Empty Sv: Forsvar af angrebs øen

Indlæg  WarlordDK Tirs Maj 26 2009, 10:28

I har helt ret, dette er en dyr løsning, så vi følger Hepheys plan - den lyder fornuftig.
Da jeg ikke kan være online ret meget i aften, så vil jeg høre om hephey - og evt. sammen med Luther - vil koordinere dette? Jeg trækker gerne min hær og flåde kl. 21, der skal jeg nok være online - og giv mig en ingame besked hvis jeg kan trække min hær før - da jeg lige i øjeblikket har -29.8000 i timen, det tærer godt på guldbeholdningen at holde Dennis nede...

Min flåde ryger desværre helt hjem når jeg hæver belejringen så vidt jeg kan se, så der er lige 2x5 timer før den kan være med i kampen igen.

WarlordDK
WarlordDK
WarlordDK
Oberst
Oberst

Mand Antal indlæg : 458
Age : 53
Geografisk sted : Glostrup, København
Humor : Masser....
Registration date : 16/09/08

Tilbage til toppen Go down

Forsvar af angrebs øen Empty Re: Forsvar af angrebs øen

Indlæg  Gæst Tirs Maj 26 2009, 15:43

Du kan bare ændre destinationen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forsvar af angrebs øen Empty Sv: Forsvar af angrebs øen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum