Jeg vil gerne hjælpe
3 deltagere
:: TGO KRIGEN.
Side 1 af 1
Jeg vil gerne hjælpe
Hejsa
Jer der har skrevet inde på forum har lagt meget langt væk fra mig. Det koster alt for meget af mit guld at skulle sejle i et døgn, desuden er det nok for sent at være der.
Hvis der er nogen der bor tæt på mig vil jeg meget gerne hjælpe.
Mine koordinater er:
40:79 Rønbjerg
41:80 Stalden
41:81 Laden
41:80 Møddingen
41:81 Gylletanken
Miss Piggy
Jer der har skrevet inde på forum har lagt meget langt væk fra mig. Det koster alt for meget af mit guld at skulle sejle i et døgn, desuden er det nok for sent at være der.
Hvis der er nogen der bor tæt på mig vil jeg meget gerne hjælpe.
Mine koordinater er:
40:79 Rønbjerg
41:80 Stalden
41:81 Laden
41:80 Møddingen
41:81 Gylletanken
Miss Piggy
Gæst- Gæst
Sv: Jeg vil gerne hjælpe
Er næsten nabo til miss piggy men desværre er der ikke nogle TGO'er tæt på os (så vidt jeg har set) men hjælper selvføgelig rigtig gerne hvis nogle har brug for hjælp, så længe jeg har mulighed for at nå frem i tide
LazerBoy94- T-U`er
- Antal indlæg : 394
Geografisk sted : Sydsjælland, Næstved
Job/hobbies : Musik, spiller klaver og trompet. Live-rollespil :D
Humor : Fin og velfungerende :D
Registration date : 13/09/08
Jeg har også samme problem (tror jeg nok). TGO ligger langt væk fra mig, men jeg vil gerne hjælpe alliancen på andre måder, sig hvad jeg skal gøre for at støtte mine medspillere i alliance, jeg står til rådighed!
Gæst- Gæst
Jeg sender også gerne ressourcer, hvis der er nogen der har brug for det.
Gæst- Gæst
hvis I har en del spioner - kunne det være en stor hjælp om i gik i gang med at spionere på TGO ... især når man ligger langt væk.
Selv har jeg sat en havkamp igang mod tinascholte - selvom det tager 1 døgn at komme frem - ligsom jeg jeg lige nu er ved at gøre klar til at flytte en by...
Selv har jeg sat en havkamp igang mod tinascholte - selvom det tager 1 døgn at komme frem - ligsom jeg jeg lige nu er ved at gøre klar til at flytte en by...
querta- T-U medlem
- Antal indlæg : 574
Geografisk sted : Østjylland
Job/hobbies : så rigeligt et job ;-)
Humor : skæv
Registration date : 11/09/08
Jeg melder mig også under fanerne... Jeg ligger på Tonaos[62:87], så et mål nær ville være lækkert..
Yderligere har jeg et spørgsmål, hvis jeg nu angriber fra alle mine øer vil de så arbejde sammen eller vil det bare virke som fem små angreb?
Mvh Hardbern
Yderligere har jeg et spørgsmål, hvis jeg nu angriber fra alle mine øer vil de så arbejde sammen eller vil det bare virke som fem små angreb?
Mvh Hardbern
hardbern- T-U`er
- Antal indlæg : 111
Registration date : 15/09/08
hardbern skrev:Jeg melder mig også under fanerne... Jeg ligger på Tonaos[62], så et mål nær ville være lækkert..
Mvh Hardbern
Hvis du for tegnet det rigtig så størreste delen af din hær rammer først, dernæst sørger du for de andre rammer inden 20 efter første hær går i land.. dette betyder at de deltager fra og med runde 2 og så vil dine tropper kæmpe side om side.. huske at sørger for at blokere havnen...
Hephey
Ps... jeg melder mig også til at beskytte T-U'er og T-U-W'er omkring mig.. så skriv hvis i for brug for hjælp.. har en flåde der sparker røv..
Gæst- Gæst
:: TGO KRIGEN.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum