HJÆLP!!!!!
:: TGO KRIGEN.
Side 1 af 1
HJÆLP!!!!!
har desparart brug for hjælp til at rede min økonomi.. har regnet ud at om 8 timer vil jeg gå falit.. og hvis det sker midster jeg hele min hær...
derfor har jeg sat resuser til salg for 99 guld stk, og håber på nogen af jer vil købe dem...
har sat en masse svovl til salg fra 51:16 for dem af jer der kan nå dertil.. ellers har jeg lavet en handelstation fra min angrebs ø(77,77) , og i kan gøre det samme, der sætter jeg også lidt til salg..
Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe så mine soldater ikk går tabt på ingen ting..
Hephey
derfor har jeg sat resuser til salg for 99 guld stk, og håber på nogen af jer vil købe dem...
har sat en masse svovl til salg fra 51:16 for dem af jer der kan nå dertil.. ellers har jeg lavet en handelstation fra min angrebs ø(77,77) , og i kan gøre det samme, der sætter jeg også lidt til salg..
Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe så mine soldater ikk går tabt på ingen ting..
Hephey
Gæst- Gæst
Sv: HJÆLP!!!!!
TAK, med hjælp fra Zeus, querta og især Viktor FH, har jeg nu råd til at beholde mine tropper... er jer evig taknemlig.. nu kan de dø i kamp istedet for at gå til, fordi jeg havde roskilde bank, til at styre min økonomi..
Hephey
Hephey
Gæst- Gæst
:: TGO KRIGEN.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum