Jeg er blevet besat
:: TGO KRIGEN.
Side 1 af 1
Jeg er blevet besat
Min by Samotia[65:64] > Faxe4 er blevet besat af Relief fra Verden > Rapios[65:68] Ilulissat.
Jeg tror han har det meste af sin hær i min by. Han har 276 stenslynger, 396 falankser, 8 sværdkrigere, 213 musketeerer, 7 rambukke, 6 læger og 19 kokke i min by.
Jeg går nu i gang med at bruge allemine actionpoints i byen, og rive bymuren ned, så han ikke får ekstra pointstil forsvarret, og ikke kan angribe derfra.
Jeg tror han har det meste af sin hær i min by. Han har 276 stenslynger, 396 falankser, 8 sværdkrigere, 213 musketeerer, 7 rambukke, 6 læger og 19 kokke i min by.
Jeg går nu i gang med at bruge allemine actionpoints i byen, og rive bymuren ned, så han ikke får ekstra pointstil forsvarret, og ikke kan angribe derfra.
Gæst- Gæst
Sv: Jeg er blevet besat
Generelt ser det skidt ud på 65:64, wuks, still74 og dig selv er besat. Kan se at der pt er kamp i Adelaide's by så det kan være den også bliver besat.
Gæst- Gæst
jeg kigger forbi i aften ved 12 tiden med min hær i wuks by kommer 616 fod tuser
Gæst- Gæst
min by er nu befriet og jeg går igang med at se om jeg kan klare de andre også, men min hær er ikke helt så stærk endnu efter de jordede den sidst.
Gæst- Gæst
min hær er på vej for at hjælpe 2167 enheder den ankommer ca. 18.30
LazerBoy94- T-U`er
- Antal indlæg : 394
Geografisk sted : Sydsjælland, Næstved
Job/hobbies : Musik, spiller klaver og trompet. Live-rollespil :D
Humor : Fin og velfungerende :D
Registration date : 13/09/08
Jeg river min bymur ned nu, så asker ikke kan gemme sig bagved den...
Gæst- Gæst
har sendt hele min hær til 77.77 mangler bare nogle at plyndre ligger ved hephey og venter
Gæst- Gæst
:: TGO KRIGEN.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum