Ikariam forum..
+2
hardbern
Luther
6 deltagere
:: TGO KRIGEN.
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Ikariam forum..
Tror ikke vi får lavet ret meget samlet angreb denne gang. Jeg har haft travlt på arbejde og er næsten ligge kommet hjem.
Mine guld reserver er ved at være lidt lave så bliver selv nødt til snart at trække mine tropper hjem.
Jeg regner selv med at sætte mine lille flåde afsted mod dennis (71:71) og ser hvad der sker.
Jeg skal snart i seng igen skal op klokken 6 imorgen igen
Mine guld reserver er ved at være lidt lave så bliver selv nødt til snart at trække mine tropper hjem.
Jeg regner selv med at sætte mine lille flåde afsted mod dennis (71:71) og ser hvad der sker.
Jeg skal snart i seng igen skal op klokken 6 imorgen igen
Gæst- Gæst
sender en lille flåde mod 71:71 polis 1 (Zirenyth) er der om 5.5 time.. må se hvad de sker
Vil måske være der i 8 timer hvis jeg ikke bliver sparket væk ..Sender kun 30stk.
Vil måske være der i 8 timer hvis jeg ikke bliver sparket væk ..Sender kun 30stk.
Gæst- Gæst
Vil lige gøre opmærksom på at Bojlen flytter sit forsvar tilbage til hans to byer, så ikke noget med at besætte dem unden af sankke med ham først.
Gæst- Gæst
Jeg lånte Bojlens by - og har angrebet Svovl1
Tropper tilbage (-Tabt)
Hjuldamper væder 453 (-16) Hjuldamper væder 102 (-51)
Undervandsbåd 145 (-5)
WarlordDK fra xxx har vundet søslaget og blokere havnen i Svovl 1.
Detaljeret kamprapport >>
Der var desværre ikke nogen hær og ikke mange ressourcer, men fik da 4500 træ og 21.000 vin med derfra, det var de sørgelige rester...
Jeg har netop skrevet et længere indlæg på Ikariam Forum, hvor jeg igen maner nogen af de ting Dennis33 skriver om i jorden. Og selvfølgelig også nævner dette angreb...
Jeg forlader Bojlen igen nu og sejler hjem, skal lige have styr på guldet, så kommer jeg tilbage på 77,77 igen...
Tropper tilbage (-Tabt)
Hjuldamper væder 453 (-16) Hjuldamper væder 102 (-51)
Undervandsbåd 145 (-5)
WarlordDK fra xxx har vundet søslaget og blokere havnen i Svovl 1.
Detaljeret kamprapport >>
Der var desværre ikke nogen hær og ikke mange ressourcer, men fik da 4500 træ og 21.000 vin med derfra, det var de sørgelige rester...
Jeg har netop skrevet et længere indlæg på Ikariam Forum, hvor jeg igen maner nogen af de ting Dennis33 skriver om i jorden. Og selvfølgelig også nævner dette angreb...
Jeg forlader Bojlen igen nu og sejler hjem, skal lige have styr på guldet, så kommer jeg tilbage på 77,77 igen...
WarlordDK- Oberst
- Antal indlæg : 458
Geografisk sted : Glostrup, København
Humor : Masser....
Registration date : 16/09/08
Side 2 af 2 • 1, 2
:: TGO KRIGEN.
Side 2 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum